Лексічны матэрыял (1 клас)
Рыхтуемся да кантрольнай работы па тэме "Дзеяслоў"!
1. Выпiшы
дзеясловы.
Белы,
пабяліла, пабелка, смешны, смяяцца, холад, халодны, пахаладала, маўчаў,
размова, запытаўся, сябраваць, чырвоны, наваколле, везяце, прыгажэць.
2. Ад
назоўнiкаў утвары аднакаранёвыя дзеясловы ў неазначальнай форме.
Зіма
– …, гора – …, смех – …, бег – …, крок – ….
3. Выпішы
дзеясловы прошлага часу, вызнач іх лік і род.
Прачытаў,
пакармілі, кранаюцца, намалюе, прынясуць, сядзела, узышло.
4.Запішы ў першы
слупок дзеясловы І спражэння, у другі – ІІ спражэння.
Гуляць,
злавіць, чакаць, мыць, закрычаць, стаіць, везці, садзіць.
5. Запішы
прыказкі, устаўляючы прапушчаныя літары. Над дзеясловамі
пазнач асобу і спражэнне.
Адзін
раз зман_ш — другі не павераць. Што напіш_ш пяром, не высеч_ш тапаром.
Слязьмі гору не памож_це. Кнігі чыта_ш – свет адкрыва_ш. Родную
маці нікім не замен_ш. Учарашняга дня не верн_ш. Добра працу_це, дружбу мацу_це.
Рыхтуемся да кантрольнага дыктанта з дадатковым заданнем!
Мінск
Мінск
— галоўны горад Рэспублікі Беларусь. Ён вельмі прыгожы. Кожны год розныя
дэлегацыі наведваюць нашу гасцінную сталіцу. У Мінску шмат гістарычных
помнікаў, цікавых музеяў. Па шырокіх вуліцах імчаць аўтобусы і машыны. Пад
зямлёй нясуцца цягнікі метро.
Дарослыя
любяць адпачываць у цудоўных парках, зялёных скверах. Для юных мінчан працуе
дзіцячая чыгунка.
А якая будоўля ідзе ў Мінску! Тысячы гараджан ужо
жывуць у новых кватэрах. Яны любяць свой горад! (67 слоў)
Папярэдзіць аб пастаноўцы працяжніка ў першым сказе.
Дадатковае заданне
1.
Падкрэсліце
галоўныя члены сказа. Вызначце час і спражэнне дзеяслова.
Па шырокіх вуліцах імчаць аўтобусы і машыны.
2.
Вызначце род, лік,
склон выдзеленага назоўніка.
3. Выпішыце са сказа словазлучэнне назоўнік + прыметнік, вызначце лік, род і склон прыметніка.
Рыхтуемся да кантрольнай работы па тэме “Скланенне назоўнікаў”
1. Выпішы
назоўнікі 2-га скланення.
Бег, вяселле, весялосць, школа,
ферма, ландыш, машыніст, вулей, ветразь, шчанё, медаль, галінка, мазь, любоў,
дзень, шчасце.
Выпішы назоўнікі
1-га скланення.
Заяц, рамонак, бабуля, сябар, школа, смех, смяльчак, мыш, праца, зайчаня, кветка, пялёстак, радасць, дрэва, салавей, боль, маланка, снежань, Міша, неба, гусь.
2. Выпішы словазлучэнні з назоўнікамі ў
давальным склоне. Абазнач канчаткі назоўнікаў, вызнач скланенне.
Схаваліся ад дажджу, пад'ехаў к
вакзалу, дрэнна птушцы, прынеслі матулі, пайшлі па сцежцы, накрылі на стол,
падышлі к парку, зрабіў для брата, радавацца восені.
3. Спішы. Абазнач склон
назоўнікаў.
У траве дзяўчынка знайшла
сямейку баравікоў. У сасновым бары стаяла адзінокая хата л..сніка.
4. Спішы.
Назоўнікі ў дужках пастаў у патрэбным
склоне.
Ганарыцца (Беларусь), не хапае (смеласць), намяло (снег), напісаў (Каця), нясе ў (рука), гуляю па (лес), дрэнна (птушка), убачыў на (муха), намаляваў для (матуля), падскочыў ад (радасць), падарунак для (футбаліст), ішлі з (Алеся), стаіць на (нага), чай без (цукар), ехалі на (трамвай), кроплі (дождж), пасадзілі ў (агарод), пад’ехаў да (вакзал), намаляваў да (урок), сябрую з (Таня), малюнак (мастак), пад’ехалі да (вёска), сумна (дзяўчынка), паказалася з-за (хмара), знайшоў у (лес), на кожнай (галінка), заціснула ў (рука), з вялікай (скорасць), над вадзяной (гладзь).
5. Складзі і запішы сказы
з прапанаваных слоў, ужываючы выдзеленыя назоўнікі ў патрэбным склоне. Вызнч
склон усіх назоўнікаў.
Разам, на, Сяргей, улетку,
хадзіў, з, дзед, рыбалка. Сябр, з, дапамагалі,
Валя, у, бібліятэка. Узнялася, палянка, цецерукоў, на,
чародка, лясной, гучна.
Рыхтуемся да кантрольнай работы па тэме “Аднародныя члены сказа”
1. Выпішы сказ з аднароднымі
членамі. Падкрэсліце іх адпаведна ролі ў сказе.
А) Лес з даўніх часоў
служыць чалавеку.
Б) Марынка, ты
вельмі непаслухмяная дзяўчынка.
В) Снег ндзеў на
слупкі пушыстыя шапкі, засыпаў кусты.
2. Спішы, ставячы, дзе трэба, коскі.
Пастух выйшаў на лужок і зайграў у ражок.
Сонца ўжо заходзіць але добра асвятляе пер’е
птушак.
Вецер дзьмуў з гор а не з мора.
У лесе мы знайшлі і баравікі і сыраежкі і маслякі.
Прыйшоў у лес садоўнік убачыў дзікую яблыньку
выкапаў яе і пасадзіў у садзе.
3. Замяні тры
сказы адным з аднароднымі членамі. Пастаў патрэбныя знакі прыпынку.
Дзеці ў школе чытаюць. Дзеці ў
школе пішуць. Дзеці ў школе рашаюць задачы.
4. Выпішы сказ, які адпавядае
дадзенай схеме. Падкрэслі аднародныя члены.
Па
сцяжынцы тупаў вожык, нёс сунічак поўны кошык.
У лесе рос стары і махнаты дуб.
Ласі і касулі скідаюць свае прыгожыя рогі ў снежні.
дзе? што рабіў? які? які? што?
5. Падзялі тэкст на сказы. Запішы
іх, расстаўляючы знакі прыпынку. Падкрэслі ў сказах аднародныя члены.
Закапаліся ў мох яшчаркі змеі шчупакі акуні карасі схаваліся ў глыбіню вадаёмаў
на лузе ў полі ў лесе стала пуста
Рыхтуемся да кантрольнай работы па тэме «Тэкст»
1.Прачытайце
і вызначце, дзе тэкст. Запішыце тэкст.
А) У пушчы многа рознага звяр’я.
Імчыць кур’ерскі поезд. Дзеці ідуць у школу.
Б) Дзеці ідуць у школу. Там яны
займаюцца чытаннем і лічэннем. На перапынках вучні адпачываюць. Потым зноў
садзяцца за парты.
2.
Прачытайце
тэксты. Запішыце тэкст-апавяданне.
Качка з качанятамі
Па вузенькай сцяжынцы ідзе дзікая качка. За ёю –
восем качанят. Маці вядзе іх да возера. Там яны цяпер будуць жыць.
Бярозка
На палянцы сярод лесу расла
высокая бяроза. Якая яна прыгожая! Ствол у яе белы, лісцікі дробныя, зялёныя.
3. Пачытай тэкст і загалоўкі да яго. Запішы загаловак, які перадае
галоўную думку тэксту.
Сланы - разумныя жывёлы. Іх вучаць, і яны ўсякую працу
робяць: і бярвенне цягаюць, і зямлю капаюць, і ваду пераносяць. Яны нават гуляць
з дзецьмі ходзяць і глядзяць, каб дзяцей ніхто не пакрыўдзіў.
А)
Працавітыя сланы.
Б)
Сланы.
В) Сланы - разумныя жывёлы.
4.Прачытай тэкст, яго план. Ці адпавядае паслядоўнасць пунктаў плана
паслядоўнасці частак у тэксце? Запішыце выпраўлены план.
Залатая восень
Стаяў
ясны дзень. Дзеці пайшлі на экскурсію ў лес. Сонца свяціла ярка. Неба было
галубое. Зграя жураўлёў вушаком цягнулася на поўдзень.
Лес быў казачным. Ён апрануўся у яркае ўбранне. Ад жоўтага лісця ён здаваўся залатым.
Падзьмуў лёгкі ветрык. Лісце закружылася ў дружным карагодзе. Пачалася пара лістападу. Дзеці доўга любаваліся прыгажосцю прыроды.
Потым яны набралі розных лісцеў і вярнуліся дадомуПлан
1. Казачны лес.
2. Лісце ў
карагодзе.
3. Дадому.
4. Стаяў
ясны дзень.
5. Прачытайце сказы,
вызначце іх парадак і запішыце, каб атрымаўся тэкст. Прыдумайце і запішыце
загаловак.
______________________________
Як вы думаеце,
змарылася яна? Мама прыйшла з працы. Дзеці не павінны расці беларучкамі.
Вядома, стамілася. У вас заўсёды знойдзецца час дапамагчы маме. Можна ў магазін
збегаць, а можна посуд памыць ці падлогу.
Дыктант з дадатковым заданнем
Вясна
Ачысцілася ад снегу зямля, прашумелі ручаі
і рэкі ды зноў увайшлі ў свае берагі. Нават пахучай траўкаю зазелянелі дарогі і
сцежкі ў полі. Памаладзелі гаі і лясы. Тысячы рознагалосых птушак напоўнілі паветра свістам, шчэбетам і
спевамі.
Новае і кожны раз няяснае і чароўнае пачуццё прастору і волі абуджала людзям сэрцы.
1.
Пазначце ў слове прыстаўку.
Пераходзіць, даслухаць, пакрыўдзіць, падарунак,
зварыць, надпісаць, закрычаць.
2.
Пазначце над словамі названую часціну мовы.
Прыметнік у сказе Вясновае сонейка адбілася ў
празрыстай лужыне.
Назоўнік
у сказе У рэдкіх правсветах зялёнай хвоі я заўважыў на тоўстым
суку гняздо.
Дзеяслоў у сказе З бліжняй бярозы паляцеў
залацісты лісток і апусціўся ў лужыну.
3.
Падкрэсліце галоўныя члены сказа.
Паступова абудзіліся птушкі. Першымі зацыркалі на даху вераб’і. Выглянуў з дупла старой грушы чорны шпак.
Рыхтуемся да кантрольнай работы
па тэме «Часціны мовы»
1. Выпішы назоўнікі, якія адказваюць на пытанне хто?
Сабака, падручнік, цукерка, бульба, спявак, голас, пісьмо, лётчык, , пісьменнік,
смяльчак, смеласць.
2. Выпішы назоўнікі, якія адказваюць
на пытанне што?
Сабака, падручнік, цукерка, бульба, спявак, голас, пісьмо, лётчык, , пісьменнік,
смяльчак, смеласць.
3. Утвары форму множнага
ліку назоўнікаў.
Дождж, голас, верабей, поле, вечар, ноч.
4. Вызначы род
назоўнікаў.
Жалеза, паводзіны, часопісы, пыл, сцюжа, сані, кармушкі, медаль, азёры,
гусь.
5. Складзі і запішы
словазлучэнні, ужываючы назоўнікі і прыметнікі ў дужках. У
прыметнікаў вызначы канчатак і
род.
Снег, надвор’е, вада, дні (халодны)
Ручай, возера, кветка, птушкі (лясны)
6.Спішы сказы. Вызначы час і лік дзеясловаў.
Завіруха бушавала і ноччу, і днём. На срэбранай ад інею
бярозе сядзелі цецерукі. Снег ляжыць на кустах і на дрэвах.
Рыхтуемся да кантрольнай работы па тэме
"Склад слова" (3 клас)
1. Запішыце словы і разбярыце па саставу.
Узгорак, беражок, палёт, сасновы, гітарыст, зубраня.
2. Запішыцесловы і падбярыце да іх словы з супрацьлеглым значэннем, абазначце прыстаўкі.
Прыехаць - ______________, завязаць - _________________, узлезці -_________, звязаць - _______________, вынесла - ______________.
3. Утварыце пры дапамозе памяншальна-ласкальных суфіксаў новыя словы. Абазначце корань і суфікс.
Рот - ________, мяч - _________, рыба - __________, дом - ___________,
канверт - ____________, кніга – ______________, дождж - ________________.
4. У кожным радку знайдзіце лішняе слова. Аднакаранёвыя словы запішыце, абазначце корань.
Рака, рачны, рак, рачулка.
Горка, гара, узгор’е, гора.
Дуб, дубок, дублёр, дубняк, дубовы.
Лесвіца, лес, лясок, лесаруб.
5. Са слоў састаўце сказы. Калі неабходна, змяняйце канчаткі ў словах. У выдзеленых словах абазначце канчаткі.
За, вырас, рака, лес, бярозавы.
Бяроз, у, лес, шмат.
У, белыя, бярозкі, ствалы, маладых.
Рыхтуемся да кантрольнай работы па тэме "Сказ"
(3 клас, 2 чвэрць)
1.Спішыце, устаўляючы патрэбны знак прыпынку ў канцы сказа.
Як прыгожа красуюць кветкі__ Дзеці ішлі берагам ракі___ Колькі зараз гадзін___
2. Сярод дадзеных сказаў знайдзіце і выпішыце пабуджальны сказ.
Кроплі звонка капаюць са стрэх на зямлю.
Калі ты прыйдзеш са школы?
Дапамагайце птушкам зімой.
Нам спадабалася выступленне артыстаў.
3.Устаўце ў сказы даданыя члены сказа. Змяніце іх так, як патрабуе сэнс. Запішыце.
(Які?)_____сняжок пакрыў (што?)______,
Словы для даведкі: зямля, пушысты.
(Дзе?)_____ растуць (якія?) _______ дрэвы.
Словы для даведкі: пладовыя, сад.
4.Падзяліце тэкст на сказы.Спішыце.
Дзеці хадзілі на экскурсію яны назіралі за жыццём дрэў дрэвы рыхтуюцца да доўгага зімовага сну вецер зрывае з галінак пажаўцелыя лісты каляровым дываном яны ляжаць пад нагамі.
5. Са слоў складзіце сказы. Запішыце іх. Падкрэсліце галоўныя члены сказа.
Пад, заўважыла, кустом, вавёрачку, дзяўчынка, маленькую.
У, Ніны, зіму, усю, жыла, вавёрачка.
Слоўнікавыя словы (3 клас)
адцвітаць
адчыніць
асцярожны
блішчаць
булён
бутэрброд
воблака
восеньскі
вулей
выйсці
гасцінец
гарадскі
дзённік
звінець
павук
пенал
пошта
пясчаны
свяціць
смяяцца
сшытак
шчасце
Слоўнікавыя словы (2 клас)
калідор
лесвіца
відэлец
кватэра
дождж
дзверы
талерка
рукзак
сусед
сцюжа
ёсць
Рэспубліка Беларусь
акварыум
герой
калектыў
тэатр
месяц
метро
мяккі
памяць
стадыён
тэатр
цвёрды
чацвер
мядзведзь
медаль
1.
Спішы словы, устаўляючы патрэбныя літары
Ш(э,а)птаць, у дв(о,а)рах, м(а,о)рскі, ц(э,а)на, ш(а,э)сцёрка, стр(э,а)хі, з(о,а)лата, з(е,я)мляк, в(е,я)с(е,я)ліцца, сп(е,я)вакі, гн(я,е)здо, (е,я)ршы.
2.
Устаў прапушчаныя літары.
Ж..рафа, р..біна, пуш..сты, ац..нка, ч..рны, ч..лавек, , даждж.., рыж..к, гр..бы.
3.
Змяні словы па ўзоры: агарод – на агародзе.
Завод – на заво..е, веласіпед – на веласіпе..е, каманда – у каман..е, канверт – на канвер..е, жыта – у жы..е, работа – на рабо..е.
4.Устаў
прапушчаныя літары, запішы праверачныя словы.
Стры(ж,ш) - …, гора(т,д) - …, хле(п,б) - …, маро(с,з) - …, мы(ш,ж)ка - …, піло(т,д) - …., кве(т,д)ка - …, блу(с,з)ка -…, усме(ш,ж)ка - …
5. 5. Устаў прапушчаныя словы з даведкі. Падлічы колькасць
літар і гукаў у гэтых словах.
Пад ляжачы … вада не цячэ.Каля дарогі было навалена … .
Словы для даведкі: камень, каменне.
1.
Спішы. Падкрэслі
літары, якія абазначаюць галосныя гукі.
Касцёр,
відэлец, Ульяна, Мар’я, будаўнік.
2.
Спішы. Падкрэслі
літары, якія абазначаюць зычныя гукі.
Цішыня,
цюльпан, падзяка, ваўчок, вейкі.
3.
Спішы. Запішы
лічбамі над кожным словам колькасць складоў.
Малайчына,
акунь, крык, цукерка, галоўка, маладая.
4.
Спішы, устаўляючы
патрэбную літару.
Баб(у,ў)ля (В,в)ера жыве (у,ў) вёсцы (Д,д)убкі. У яе вялікая гаспадарка. (У,Ў)ладзік і
(Г,г)анначка за(у,ў)сёды ёй дапамагаюць.
5.
Спішы. Падлічы і
запішы, колькі ў словах літар (л.) і колькі гукаў (г.)
Беларусь, Юра, песня, аўчарка,
дзюба, джала.
6.
Запішы словы,
падзяляючы іх для пераносу.
Дождж, дзядзька, шыя, зайка, садоўнік, агонь, радыё, кракадзіл, агеньчык.
Рыхтуемся да кантрольнай работы!
Рыхтуемся да кантрольнай работы!
адцвітаць
Ацэнка вуснага адказу
Бал
|
Усвядомленасць
|
Пацвярджэнне
тэарэтычных звестак прыкладамі
|
Дакладнасць
узнаўлення
фактычнага
матэрыялу
|
Правільнасць
маўлення
|
1
|
Называе фрагменты вывучанага матэрыялу (правіла, азначэнне)
|
Прыклады прывесці не можа
|
Пры ўзнаўленні фрагментаў матэрыялу робіць памылкі, якія скажаюць сэнс
|
Робіць шматлікія маўленчыя памылкі *
|
2
|
Узнаўляе вучэбны матэрыял фрагментарна, растлумачыць што-небудзь не можа
|
Прыклады прывесці не можа
|
Пры фрагментарным узнаўленні матэрыялу робіць памылкі
|
Робіць шматлікія маўленчыя памылкі, не выпраўляе пры ўказанні на іх
|
3
|
Паказвае механічнае запамінанне большай часткі правіла, азначэння, сутыкаецца з цяжкасцямі што-небудзь растлумачыць
|
Пры прывядзенні прыкладаў сутыкаецца з цяжкасцямі
|
Пры фармулёўцы правілаў, азначэнні паняццяў робіць памылкі, якія не можа
выправіць пры ўказанні на іх
|
Робіць шматлікія маўленчыя памылкі, якія не можа выправіць пры ўказанні
на іх
|
4
|
Неўсвядомлена ўзнаўляе вучэбны матэрыял, не можа абгрунтаваць свае
меркаванні
|
Пры прывядзенні большай часткі прыкладаў сутыкаецца з цяжкасцямі
|
Пры фармулёўцы правілаў, азначэнні паняццяў робіць памылкі, якія не можа
выправіць пры ўказанні на іх
|
Робіць шматлікія маўленчыя памылкі, якія выпраўляе з дапамогай настаўніка
|
5
|
Тлумачыць асобныя палажэнні вывучанага матэрыялу
|
Прыводзіць прыклады
з падручніка
|
Пры фармулёўцы правілаў, азначэнні паняццяў робіць памылкі, якія не можа
выправіць пры ўказанні на іх
|
Робіць асобныя маўленчыя памылкі, якія выпраўляе самастойна ці з
дапамогай пытанняў настаўніка.
**Робіць маўленчыя памылкі, якія выпраўляе з дапамогай пытанняў
настаўніка.
|
6
|
Паказвае разуменне
асноўных палажэнняў вывучанага матэрыялу
|
Прыводзіць прыклады з падручніка
|
Пры ўзнаўленні тэарэтычнага матэрыялу дапускае неістотныя памылкі, якія
выпраўляе з дапамогай настаўніка
|
Робіць асобныя маўленчыя памылкі, якія самастойна выпраўляе. **Робіць
маўленчыя памылкі, якія выпраўляе з дапамогай пытанняў настаўніка
|
7
|
Ведае і ўсвядомлена выкладае вучэбны матэрыял у цэлым.
|
Прыводзіць прыклады
з падручніка
|
Пры фармулёўцы правілаў, азначэнні паняццяў дапускае неістотныя памылкі,
якія выпраўляе з дапамогай пытанняў настаўніка
|
Дапускае асобныя маўленчыя недахопы. **Робіць асобныя маўленчыя памылкі,
якія выпраўляе з дапамогай пытанняў настаўніка
|
8
|
Паказвае поўнае разуменне вучэбнага матэрыялу.
|
Прыводзіць прыклады з падручніка, а таксама адзінкавыя прыклады,
падабраныя самастойна
|
Пры фармулёўцы правілаў, азначэнні паняццяў дапускае неістотныя памылкі,
якія самастойна выпраўляе
|
Дапускае адзінкавыя маўленчыя недахопы. **Робіць асобныя маўленчыя
памылкі, якія самастойна выпраўляе пры ўказанні на іх
|
9
|
Выкладае вучэбны матэрыял дакладна і лагічна, дэманструе высокую ступень усведамлення
|
Прыводзіць прыклады як з падручніка, так і падабраныя самастойна
|
Дакладна ўзнаўляе азначэнні і правілы
|
Дапускае адзінкавыя і нязначныя маўленчыя недахопы. **Робіць асобныя
маўленчыя памылкі, якія выпраўляе самастойна пры ўказанні на іх
|
10
|
Выкладае вучэбны матэрыял свабодна, з высокай ступенню ўсведамлення і
аргументаванасці
|
Тэарэтычныя звесткі ілюструе прыкладамі як з падручніка, так і падабраныя
самастойна
|
Дакладна ўзнаўляе азначэнні і правілы
|
Не дапускае маўленчых недахопаў. ** Робіць адзінкавыя маўленчыя памылкі,
якія выпраўляе самастойна
|
Бал
|
Колькасць памылак
|
1
|
Больш за 7 памылак
|
2
|
7 памылак
|
3
|
6 памылак
|
4
|
5 памылак
|
5
|
4 памылкі
|
6
|
3 памылкі
|
7
|
2 памылкі
|
8
|
1 памылка
|
9
|
1 нягрубая памылка
|
10
|
0 памылак, дапускаюцца 1-2 выпраўленні на месцы нягрубых памылак
|
Ацэнка кантрольнага дыктанта
Бал
|
Колькасць памылак
|
1
|
Больш, чым на 2 балы
|
2
|
0/9*,1/8, 1/9, 2/7, 2/8, 3/6, 3/7, 4/5, 4/6,
5/4, 5/5, 6/3, 6/4, 7/2, 8/1, 8/2, 9/0, 9/1, 10/0
|
3
|
0/7, 0/8, 1/6,
1/7, 2/5, 2/6, 3/4, 3/5, 4/3, 4/4, 5/2, 5/3, 6/0, 6/1, 6/2, 7/0, 7/1, 8/0
|
4
|
0/6, 1/5,
2/4, 3/3, 4/2, 5/0, 5/1
|
5
|
0/5, 1/4,
2/3, 3/2, 4/0, 4/1
|
6
|
0/4, 1/3,
2/2, 3/0, 3/1
|
7
|
0/3, 1/2,
2/0, 2/1
|
8
|
2 нягрубыя, 0/2, 1/0, 1/1
|
9
|
0/1 ці 1 нягрубая арфаграфічная памылка
|
10
|
0/0, дапускаюцца 1-2 выпраўленні на месцы нягрубых памылак
|
Бал
|
Колькасць памылак
|
1
|
Выкананы ўсе
заданні, дапушчаны 8 памылак, ці
выкананы 2
заданні, дапушчаны 5 памылак, ці
выканана 1
заданне, дапушчаны 2 памылкі
|
2
|
Выкананы ўсе
заданні, дапушчаны 7 памылак, ці
Выкананы 2
заданні, дапушчаны 4 памылкі, ці
Выканана 1
заданне, дапушчаны 1 памылкі
|
3
|
Выкананы ўсе
заданні, дапушчаны 6 памылак, ці
выкананы 2
заданні, дапушчаны 3 памылкі, ці
выканана 1
заданне без памылак
|
4
|
Выкананы ўсе
заданні, дапушчаны 5 памылак, ці
выкананы 2
заданні, дапушчаны 2 памылкі
|
5
|
Выкананы ўсе
заданні, дапушчаны 4 памылкі, ці
выкананы 2
заданні, дапушчана 1 памылка
|
6
|
Выкананы ўсе
заданні, дапушчаны 3 памылкі, ці
выкананы 2
заданні без памылак
|
7
|
Выкананы ўсе
заданні, дапушчаны 2 памылкі
|
8
|
Выкананы ўсе
заданні, дапушчана 1 памылка
|
9
|
Выкананы ўсе
заданні без памылак, дапушчаны 1-3 выпраўленні
|
10
|
Выкананы ўсе
заданні без памылак і выпраўленняў
|
Бал
|
Колькасць памылак
|
1
|
8 і больш памылак
|
2
|
7 памылак
|
3
|
6 памылак
|
4
|
5 памылак
|
5
|
4 памылкі
|
6
|
3 памылкі
|
7
|
2 памылкі
|
8
|
1 памылка
|
9
|
0 памылак, 1-2 выпраўленні на месцы нягрубых памылак
|
10
|
0 памылак, без выпраўленняў
|
Бал
|
Аб’ём і правільнасць выканання задання
|
||||
Выкананы
ўсе заданні і
дапушчана:
|
Выкананы
4 заданні і дапушчана:
|
Выкананы
3 заданні і
дапушчана:
|
Выкананы
2 заданні і
дапушчана:
|
Выканана
1 заданне і
дапушчана:
|
|
1
|
Больш за
8 памылак
|
Больш за
6 памылак
|
Больш за
5 памылак
|
Больш за
4 памылкі
|
Больш за
3 памылкі
|
2
|
8 памылак
|
6 памылак
|
4-5 памылак
|
3-4 памылкі
|
2 памылкі
|
3
|
7 памылак
|
5 памылак
|
3 памылкі
|
2 памылкі
|
1 памылка
|
4
|
6 памылак
|
4 памылкі
|
2 памылкі
|
1 памылка
|
Без памылак
|
5
|
5 памылак
|
3 памылкі
|
1 памылка
|
Без памылак
|
–
|
6
|
4 памылкі
|
2 памылкі
|
Без памылак
|
–
|
–
|
7
|
3 памылкі
|
1 памылка
|
–
|
–
|
–
|
8
|
2 памылкі
|
Без памылак
|
–
|
–
|
–
|
9
|
1 памылка
|
–
|
–
|
–
|
–
|
10
|
Без памылак
|
–
|
–
|
–
|
–
|
Шкала 1
|
Шкала 2
|
|||
Нумар
задання
|
Максімальная колькасць балаў за выкананне задання
|
Колькасць балаў, атрыманых вучнямі
|
Адзнака па дзесяцібальнай шкале ацэнкі вынікаў
вучэбнай дзейнасці вучняў
|
|
1
|
2
|
1
|
1
|
|
2
|
4
|
2
|
2
|
|
3
|
6
|
3–5
|
3
|
|
4
|
8
|
6–8
|
4
|
|
5
|
10
|
9-11
|
5
|
|
Сумарны максімальны бал
за выкананне ўсіх заданняў
– 30
|
12-14
|
6
|
||
15-18
|
7
|
|||
19-23
|
8
|
|||
24-28
|
9
|
|||
29-30
|
10
|
Бал
|
Змест
|
Памылкі
|
|
Змястоўныя і маўленчыя
|
Арфаграфічныя і пунктуацыйныя
|
||
1
|
1. Тэкст не завершаны. Тэма і асноўная думка не раскрыты.
|
Памылак больш, чым на 2 балы
|
Памылак больш, чым на 2 балы
|
2
|
1. Тэкст напісаны, але тэма і асноўная думка не раскрыты.
|
3/3*, 3/4, 3/5
|
8/0**, 8/1, 7/2, 7/3, 6/4, 5/5, 4/6,
3/7
|
3
|
1. Тэма раскрыта часткова, асноўная думка не прасочваецца.
|
3/0, 3/1,3/2
|
7/0, 7/1, 6/2,
6/3, 5/4, 4/5, 3/6, 2/7
|
4
|
1. Тэма і асноўная думка раскрыты часткова.
|
2/3, 2/4, 2/5
|
6/0, 6/1, 5/2, 5/3, 4/4, 3/5, 2/6
|
5
|
1. Тэма і асноўная думка ў цэлым раскрыты.
|
2/0, 2/1, 2/2
|
5/0, 5/1, 4/2, 4/3, 3/4, 2/5, 1/6
|
6
|
1. Тэма і асноўная думка ў цэлым раскрыты.
|
½, 1/3, 1/4
|
4/0, 4/1, 3/2, 3/3, 2/4, 1/5, 0/6
|
7
|
1. Тэма і асноўная думка раскрыты.
|
0/4, 1/0, 1/1
0/5***
|
3/0, 3/1, 2/2, 2/3, 0/5, 1/4
|
8
|
1. Тэма і асноўная думка раскрыты поўнасцю.
|
0/3
0/4***
|
2/0, 2/1, 1/2, 1/3, 0/4
|
9
|
1. Тэма і асноўная думка раскрыты поўнасцю.
|
0/1, 0/2
0/3***
|
1/0, 1/1, 0/1, 0/2, 0/3
|
10
|
1. Тэма і асноўная думка раскрыты поўнасцю.
|
0/0
0/1***, 0/2***
|
0/0,1 нягрубая
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий